torsdag den 21. juli 2011

Nice vs. Nordjylland

Så trækker vi stikket. Råber pik og skrider. Tager en uge på langs.

Og hurra for det. I går beskrev den Sunde og Raske Fyr vores nye fælles lejlighed som en garage. Og han har ret. Den ligner mest af alt et opbevaringsrum for ting, der aldrig bliver plads til.

Ikke at vi ikke prøver. Men efter én dags skabssamling, udpakning og rodorganisering, var vi nødt til at køre jylland tyndt for at gøre x-lejlighed i skive ren og for at overdrage nøgle på x-lejlighed i Århus. Så der nåede vi ikke det store. Og igår pakkede vi blot taskerne, satte os i bilen og VUPTI 5 timer senere var vi i København. (Ja, jeg bor så langt væk...) Rundt regnet 740 km på to dage. Baaah!

Vi fik en nat på brors sofa og en køretur til lufthavnen klokken halv 5. Nu venter vi bare på at få lov til at gå ombord. For at tage på ferie. Og ved I hvad? Så kommer bror sgu og henter os igen, når ferien er overstået. Lækkertlækkertlækkert. Ham har jeg altid godt ku' li'.

Er der nice i Nice? Jeg ved det ikke, men jeg finder ud af det! De lover ihvertfald op til 28 grader i dag, og jeg har lange bukser på. Vi ender med at skulle klæde om i lufthavnen, for vi har ikke et hotelværelse før kl 13. Men jeg er ligeglad - vi har fri og vi skal på ferie...

Om der vil være tavshed her i min lille Trixyworld er ikke til at sige. Jeg har ikke brug for ferie. For mig er det ferie at skrive. At få lov at drysse tilfældigt ordgylle på verden uden en lærer, der står og slår mig i hovedet med komposition, længde og tegnsætning (obviously).

Men en blog kræver internet, og det ved jeg ikke, om jeg kommer i nærheden af. Så måske ses vi snart eller måske går der lidt længere. Hvis der gør, så vil jeg savne dig!

4 kommentarer:

The CityGirl sagde ...

Der er very nice i Nice - primært bare god mad og lækker sol. Men andet behøver man jo ikke ;-)

God ferie!

amarOrama sagde ...

Og selvfølgelig skrider Trix, så snart jeg kommer til Thisted. Joda! Actionbrors svigerforældre bor i din nye by.

Trix sagde ...

Det løøøgn John? Krafthelvede Ivan! Hvor dårlig timing kan to forholdsvis raske kvinder have? GRRR!

Head and heels sagde ...

Nice er nice.
Safe and fun trip to you!