lørdag den 9. juli 2011

Lortespasseropgave

Jeg hader dig så inderligt. Du skal afleveres på tirsdag. Jeg har travlt. Har endnu ingen politiker med, og hvorfor er det også, at du skal være politisk relevant? Grrr.

Ser den Sunde og Raske Fyr for første gang i to uger i denne weekend. Er to uger så slemt, spørger du? Ja! Det er faktisk det længste vi har undværet hinanden endnu.

Og uden ham havde gigantes edderkop i loftet i går aftes fået lov at leve, og den havde helt sikkert ædt mig i nattens mulm og mørke.

Uden ham var jeg ikke kommet til brunch idag Jeg havde ikke fået verdens bedste middagslur. Havde ikke åbnet en flaske amarone til aftenhygge. Jeg havde MÅSKE skrevet noget opgave, men lad det nu ligge.

Øv. Jeg vil have ferie NU. Tak. Og så vil jeg flytte til Thisted og rejse på ferie. Og jeg gider SLET ikke tænke på min overhængende risiko for at dumpe. For helvede. Kunne jeg ikke have fundet et lettilgængeligt emne? Et emne der havde noget statistik i forvejen? Et emne hvor kilderne ikke lyver for mig? Og sidst, men absolut ikke mindst et emne, hvor jeg ikke selv er den eneste der mener, der er et problem. Hvilket jeg er ude i lige nu. Og det er fucking pinligt. Bah!

Har fortjent irish coffee. Og hvis du ikke er enig og egentlig bare synes, jeg skal tage mig sammen og gå i gang, så mød mig under krydset klokken 12 - så skal jeg personligt sparke din røv tilbage til middelalderen.

Faktisk vil det gøre mig glad, for man kan ikke tæve en opgave. Ville have det så meget bedre, hvis man kunne.

4 kommentarer:

Head and heels sagde ...

Hovedopgave eller 7 semester?

Trix sagde ...

Oh no no no.. Vi roder stadig rundt nede ved 1ÅP, som jeg missede, da jeg gik kold med kyssesyge engang i december...

Så jeg er hysterisk og modløs utrolig tidligt i et forløb, der med tiden vil gøre de fleste hysteriske og modløse. Suk.

Head and heels sagde ...

Oh crap!!!

Sender venlige tanker i stimevis.

Fremover kan jeg anbefale at koordinere dit emnevalg med allerede eksisterende opgaver - skrevet af andre :-)

Trix sagde ...

Det skal jeg huske. Åh ja, det skal jeg huske.

Ved heller ikke helt, hvorfor jeg roder mig halvvejs ud i noget afslørende journalistik på vej ud af tredje semester. Hvad tænker jeg på?