lørdag den 11. juni 2011

Når weekenden starter godt...

Så tager man til en stenet fodboldkamp med to veninder fredag eftermiddag - udelukkende fordi der er fadøl. Man drikker øl i nogle timer, indtil man opdager at vi tre er de eneste piger i hele baren. Så skrider man.

Hjem til mig, fordi jeg har nogle Frøken Jensen tendenser, og derfor lige svinger nogle lækre omeletter sammen. Det er bare meget sjovere at lave god mad, når der er flere mennesker til at spise den.

Midt imellem omelet nr. 2 og 3 ringer telefonen - fra Thisted. Det var 74'eren. Enlig mor på 23 er som sunket i jorden. Pengene er ikke dukket op - og hun tager ikke telefonen, når man ringer. Tadaaa.

Vi har en lejlighed i Thisted fra 1. juli. Så håber jeg skriblerier giver en kop kaff'.

Væltede i seng lidt over midnat med verdens største smil på læben. Den Sunde og Raske Fyr var også glad. Han er i København for at drikke sig i hegnet med vennerne - og mente helt klart at lejligheden skulle fejres med flere øl. Klog mand.

Til gengæld er jeg lidt forvirret idag. For vækkeuret var ikke sat. Jeg skulle bare sove for eeevigt. Så det mente jeg, jeg havde gjort. Til sidst stod jeg op, gik igang med opvasken og listede ned og satte vasketøj over. Kender I så godt det, når man opdager at klokken kun er 10 om formiddagen, og man nærmest er gået tidligt igang? Det skræmmer livet af mig.

2 kommentarer:

Dines sagde ...

Åh. Nu får jeg det skidt over at have ønsket, at der ville tilstøde Enlig Mor 23 noget forhindring. For det gjorde jeg. Fordi en lille del af mig synes, at det er sådan liiiidt synd for dig, at det der projekt Bo Sammen partout skal foregå i outlaw Thisted. Så kunne selve lejligheden måske bare være overdrevet fed.

Hvad hvis nu der er sket hende noget?

Trix sagde ...

Jeg har det nøjagtigt ligesådan! For selvom jeg egentlig bare gerne ville have, at hun fandt noget andet, jokede jeg også med, at hun skulle få en mursten i hovedet og få hukommelsestab, så hun glemte, hvad hun skulle.

Men hvad nu hvis det skete? Jeg vil jo ikke gør hendes barn moderløs. Jeg håber, hun fandt noget bedre og billigere! Det er dét, der skete. (Ik'?)