mandag den 27. juni 2011

Ja KLART!

Klart at solen skinner fra en skyfri himmel den mandag, jeg skal igang med at researche til mit eksamensprojekt. Lukket inde i den bygning vi i folkemunde kalder 'bunkeren'.

Klart at jeg vågner klokken 7 og selv har indset, at det emne jeg oprindeligt ville skrive om, var for bredt og ikke duer.

Klart at min vejleder kommer 5 kvarter for sent til vores aftale for at give mig den samme tale, jeg selv havde indset i går aftes.

Klart, at han synes jeg skal skrive om noget, der har med EU at gøre.

Klart alle andre er taget til Roskilde, og jeg først skal afsted på torsdag.

Og KLART, at jeg ikke gider arbejde sammen med nogen som helst af de stakler, der skal skrive opgave nu sammen med mig. Så hellere være alene. Grrr.

Solen skinner i dag, fordi jeg har alle tordenskyerne inde i hovedet.

Kom idé, kom kreativitet. Bare et eller andet.

3 kommentarer:

Head and heels sagde ...

Kan du ikke skrive noget om EU?
:-)
Ai det er jo ikke sjovt! Fy!

Skal det være noget internationalt? For så er Balkan jo altid godt...

Trix sagde ...

Det skal ikke engang være internationalt. Han har blot haft mig til en EU- workshop og lider nu af den misforståede opfattelse, at jeg A: Lærte noget
B: Kunne lide det.

Jeg har kastet mig over en ny historie. Så lokal as can be. Om Odense og Nordfyn. Tadaaa!

Head and heels sagde ...

Oh dear!
Så siger du til, hvis du skal bruge hjælp, ikke?