onsdag den 15. juni 2011

Graduation party

Det føles helt vildt fedt at få et 7-tal og et diplom for bestået semester, når jeg trækker emne på næste eksamen om en uge. Christ - tak for ønsket om en god sommer.

Men altså bestået - og de gav mig champagne inden morgenmaden. Og det var godt, så jeg købte også champagne til frokost. Og byggede mig selv en smuk sunburn, mens klassen grillede oven på vores mageløse sejr.

Imens kørte Kæreste op og skrev under på lejlighed. Målte den. Gjorde alle de gode sager - for me. Og udlejer har slet ikke hørt mere fra 23-årig enlig mor. Hun ringede aldrig tilbage. Kæreste og jeg håber hun har fundet noget bedre og billigere til hende og 3-årigt barn. Som de bliver glade for.

Troede jeg skulle videre i byen, men må nok indrømme, at jeg er gået kold i sengen med virkelig beskidte tæer og en pakke snøfler. Det er godt det samme. Magter alligevel ikke at putte tøj på øm og rød overkrop.

Ingen kommentarer: