lørdag den 4. juni 2011

Flytterod i hovedet

Vi kørte til Thisted i dag for at se på lejligheder. (Og er åbenbart nu så meget kærester, at vi hedder vi og ikke jeg længere. Jeg skammer mig).

Jeg fik en is til morgenmad, fordi Kæreste er lige så lallende som mig, så vi kom til at sove over os. I en time. Og måtte stresse afsted. For at se på en lejlighed, der var så meget nej, at tre bogstaver ikke helt er nok.

Dernæst så vi på en lejlighed, der var så meget ja, at vi næsten var villige til at opgive sofa, sofabord og tv, som der ikke var plads til, bare for at få resten. (Læs: tagterrassen og køkkenalrummet.)

Vi skumlede også rundt og kiggede ind af vinduer på steder, vi ved er mulige lejemål. Men vi ved intet før på tirsdag. Så kryds fingre. For et eller andet. Med Thisted. Thisted, Thisted, Thisted...

2 kommentarer:

Head and heels sagde ...

Man kan også blive så meget kærester, at man tror alt er "Vi".

Fx min veninde, der var inviteret til min damefødselsdag - og svarer at hun gerne vil komme, men lader mand og barn blive hjemme.

Hvortil jeg må svare, at det da er rigtig fint fordi de sådan set slet ikke er inviterede. Hun havde overhovedet ikke overvejet, at man faktisk stadig kan invitere folk i ental, selvom de er i et forhold!
:-)

Trix sagde ...

OMG! Det kunne være en akavet 'damefødselsdag', hvis der lige pludselig skulle blandes både baby og mand ind i billedet?

Så meget vi håber jeg aldrig, jeg bliver. Altså, så meget at mine veninder må forklare mig, at jeg også er mig.