søndag den 5. juni 2011

Gamle røvhuller

Havde den vilde lørdag igår.

Aftensmad med den Sunde og Raske Fyr. Bøf og bearnaise. Intet mindre kunne gøre det. Og brunello til. Fordi vi er blevet sådan nogle alko-Loner der kører efter tilbud i fakta, da der stod rødvin til billig penge.

Så købte vi nogle øl. Og så boksning i hver sin ende af sofaen. Med bukserne stående lidt åbne, for at gøre plads til food-babyen. En kold dåseøl i den ene hånd, og en smøg i den anden. De smøger vi ellers er blevet for hellige til. Nu ryger vi kun, når vi drikker.

Tre boksekampe senere, havde jeg drukket to svimlende øl. (Måske ligger fadæsen fra onsdag stadig i frisk erindring, for kroppen kunne ikke heeelt drikke mig fuld.)

Så røg der bezzerwizzer på bordet, Nirvana på anlægget og der blev ellers spillet spil til solen stod op i morges og klokken slog 4.

Jamen altså, fortæl mig om det er normalt det her? (Så kan man da lige så godt flytte til Thisted.)

På nogle punkter er jeg så kæresteagtig, at jeg kunne brække mig. (Men også så kæreste-agtig at jeg smelter lidt, når jeg kigger på ham mens han sover på sofa'en).

Dog har jeg bibeholdt mine sundeste singlevaner: Et halvt kilo bland selv slik som næring til hele søndagen. Sund og nærende kost.

Vidste i i øvrigt godt, at spækhuggere er delfiner?

1 kommentar:

Uden Relevans sagde ...

Jep vidste det godt!