søndag den 12. juni 2011

Akavet brok

Vi skal til Nice til sommer. I Fraaaance.  Med den Sunde og Raske Fyrs forældre. De har simpelthen inviteret os en uge i sommerhus med hans bror og dennes familie. Virkelig pænt af dem. Det bliver så hyggeligt. Og da jeg stadig er SU-mode, bliver det også min eneste ferie.

Vi har selv sørget for flybilletsbestillingen derned. Og har -først ikke med vilje - bestilt en billet til to dage før, de andre ankommer. Men vi nåede frem til, at det er skidesmart. Så tager vi bare to nætter på hotel i Nice og har lidt kvalitid sammen. Bare kæreste og mig. Så kommer de andre om lørdagen og vi tager i sommerhus.

(Han var i øvrigt vanvittigt fuld i det dér København i går, og ringede for at fortælle mig, at han elskede mig 'helt inde fra hjertet af'. Det er da for sødt.)

Men altså. Svigermor er noget bedre kendt i Fraaance end os, og hun spurgte til hotellet. Aner ikke noget om hotellet, så jeg sendte hende bare navn og adresse. Hvorefter denne besked skete:

"Hej igen. Det ser ud til at ligge rigtig godt -ikke langt fra blomstertorvet mm. Og meget centralt i øvrigt. Tror vi booker til os også fra fredag til lørdag. Knus"

Var det lige min romantiske weekend, der røg dér? Jeg kan ikke finde ud af det?

5 kommentarer:

Therese sagde ...

haha ej kan ikke lade være med at grine...bare lidt. Jeg ved ikke, om jeg synes, det ville være sjovt at bede min sviger om at blive hjemme. Men næste gang man præsenterer sådan en idé for familien, kan man vel lægge tryg på KÆRESTEweekend.

Trix sagde ...

Troede virkelig ikke, det var nødvendigt at klappe stavelser omkring den slags?
(Håber i hemmelighed på at HAN fortæller dem, at vi ikke vil lege med dem i den weekend...)

Head and heels sagde ...

Jeg sværger at jeg har hørt en Mads og Monopolet-udgave af det dilemma.

Og rådet var vist: Jo, stavelserne skal klappes for dem! Det er nødvendigt for folk, der er i stand til at kunne finde på den slags - og nej, hun kan ikke selv se det er et langt ude, upassende forslag.

Kæresten skal beordres til en kontra asap. Ellers har de jo for faen købt flybilletter (Og bonjour til moules frites med svigermomse på skødet!)

Trix sagde ...

Kæreste bliver i DAG beordret til at meddele momse og pops, at såfremt de tager den overnatning, bliver det uden os som Ofelia. For vi skal holde i hånd over alt, være lidt for kærlige offentligt og dyrke sex i døgndrift.

Bum!

Head and heels sagde ...

Thats my girl!

(Det ville i den grad også tage det sjove ud af balkon-sex :-)