søndag den 26. juni 2011

Jeg skal IKKE...

på Roskilde før torsdag. Det er udelukket, jeg har ikke tid og samvittighed til det, og jeg VED det.

fortælle vejleder, at jeg tager på roskilde 4 dage i min eksamensperiode.

barbere ben inden Roskilde. Gider ikke, og ser alligevel ikke Sund og Rask Fyr før det er overstået. Han er åbenbart den eneste, jeg gider barbere ben for.

gå i fakta når jeg har andendagstømmermænd. Hvad der startede som en manglende liter mælk, mundede ud i kanelgifler, kinder pingui, mælkesnitte, en elendig crossaint, chips, tyggegummi, to liter sodavand og en pakke pandekager.

drikke mig så fuld to dage i streg weekenden før Roskilde. Kan slet ikke overskue 4 dage af disse tømmermænd. Tror det er alderen. Jeg kan ikke tåle noget mere. Savner at være sådan en der ryger hash. Det kunne være nemt. But I'm not.

have noget med på Roskilde, der skal med retur. Endelig en fordel ved at have gemt tøjet, der alligevel skal smides ud. Så hvis du ser et modemæssigt kaos iført bowlingsko og en virkelig kraftig læbestift som eneste make-up, så sig hej. Tror ikke på, der er andre der løser festivalbeklædningen på heeelt samme måde.

have mere dårlig samvittighed, når først jeg er taget afsted. Det er Roskilde og Rikke. Jeg har fortjent det - og jeg elsker det!

2 kommentarer:

fasterfis sagde ...

jeg gad dælme godt afsted. Jeg er misundelig på dine 4 dage. Men jeg sidder på jobsøgningskursus og rådner op i stedet. Hurra for din smarte festival pakkemetode! Det er det mest fornuftige jeg længe har hørt!

Trix sagde ...

Fasterskatter!
Jeg holdt to dage. Min veninde scorede, min lejr bestod af unge dåser der himlede med øjnene af mig, bare jeg åbnede munden og min pakkemetode betød desværre, at jeg slet ikke havde en jakke med. For guds skyld, det var jo bikinivejr, da jeg tog afsted.

Tager måske tilbage til Kings of Leon. Bare fordi de er dem!

Held og lykke med jobsøgningen!