lørdag den 25. juni 2011

Ekstra fritter

Fuck hvor er klokken 16 langt væk, når man vågner med tømmermænd klokken 11 og pizzariaet nede på hjørnet først åbner klokken 16.

En hel dags liggen stille. Ekstra søvn. Et opkald fra chefen, som kalder en på arbejde på fridag. Det kunne jeg da godt lige overskue. Christ. Jeg aner ikke, hvor mine knæskaller ligger efter igår.

Men SÅ endelig kunne jeg ringe ned til en tydelig forvirret pizzafyr, der ikke er vant til pensionistkulturen, hvor man står i kø uden for døren. Jeg bestilte en cheeseburger og en gang fritter. Han spurgte om jeg ikke hellere ville have en menu, så jeg fik en sodavand med også. Og det ville jeg da gerne. God service. Det må jeg sige.

Så da jeg et kvarter senere trak et par bukser udenpå nattøjet og listede ned for at hente den universale kur mod tømmermænd, opdagede jeg, at vi ikke havde forstået hinanden heeelt korrekt.

Så der var både en menu med cola, fritter og burger som stod og ventede på mig. Men tadaaa også en stor bakke fritter. Og hvad gjorde jeg ved det? Jeg betalte for det hele og slæbte ca. et kilo fritter med hjem.

Nu sidder jeg så i sengen. Omgivet af fritter og burger, man kan ikke engang SE, at jeg har spist af fritterne i nogle af bakkerne. Eller jo, det kan man godt, for der er ikke mere pommes frites sauce..

Men så er jeg da glad og mæt, når jeg skal på job om en time. Mangler nu stadig mine knæskaller...

1 kommentar:

A + K = ♥ sagde ...

Man kan aldrig få for mange fritter (:

- Kit