onsdag den 14. december 2011

Uddeler snav på Café Nytorv mellem 11 og 13 i morgen

Har du egentlig ikke tabt dig? Jeg synes du ser lidt mere smækker ud end sædvanligt. Måske har du ligefrem været i bad? Synes du dufter.

Hvor er du deeejlig, kære læser. At du gider dele din tid med mig. Ja, bevares. Jeg er også dejlig, at jeg gider dele min tid med dig. Faktisk er det bare skøøøønno, at vi allesammen har det så godt og er sammen.

Ja, det er også snart jul. Og noget med en social rundkreds. Og noget guitar. Min hedder Mogens.

Jeg elsker dig. Jamen, det gør jeg sgu! Helt uden rødvin (og blå kings...).

Ps. Opgaven er afleveret, jeg har fået livet igen og i morgen siger jeg latterligt rengøringsjob op og vender tilbage til livet som lykkelig Gertrud Sand type. Hendes svigerfar hed Anders And.

Men først vil jeg forsøge at forføre forsømt Sund og Rask Fyr. Og aflede hans opmærksomhed fra ubarberede ben og lakridskonfektånde. Ses på grillen, dér!

3 kommentarer:

fasterfis sagde ...

olalalaaaaaa, bare jeg kunne være til stede kl 11.

Hurra for opgave frihed, og hurra for rengøringsfriheden lige om lidt!

Håber forføringen gik som den skulle. wiiiitwiiiuuu

Fruen i Midten sagde ...

Godt gået!
Nu mangler vi så bare beretningen om julefrokosten med gimperne. Den ser jeg meget frem til..

Anonym sagde ...

Tjeeeeeløøøøøøøøøk! Det har du fortjent! Hurra hurra!