tirsdag den 6. december 2011

Tirsdagen hvor...

jeg støvsugede en edderkop op, der var så stor, at støvsugeren sagde 'SVUP', da den slugte krabaten Ydrk!

jeg brugte et kvarters arbejdstid på at ringe til kilder som har 'telefontid'. Fordi der er noget, der er vigtigere end arbejde.

jeg gik ind på et toilet, men straks bakkede ud med gag-refleks. Tynd mave alarm. Uden skyl alarm, men med børsten placeret som en slags kroner på værket midt i det hele. Lort, papir'n'everything. Sagde op inde i mig selv.

jeg sukkercravede - og åd - fire krydderboller med rigtigt smør og pålægschokolade, blev dårlig, fik 'psyko-sukker-opturs'-nedturen og gik kold på sofaen en times tid. Fatter stadigvæk ikke, at jeg kan finde på at straffe min krop på den måde.

ingen tog telefonen, som de skulle. Eller. Én gjorde, men det tæller ikke, når jeg skulle tale med fire. Grrr.

jeg fik et lille panikanfald over aftensmaden. Altså, mens vi spiste den, ikke på grund af den. Kun på grund af opgave. Bliver vist aldrig nogen Morten Spiegelhauer.

jeg gik i seng inden klokken 21. Go'nat.


Ingen kommentarer: