tirsdag den 20. december 2011

Er nået den alder, hvor...

jeg ikke længere skærer det klamme blæver af min kolde ribbensteg, inden jeg putter den på rugbrødet. Jeg ved, at det er dér smagen sidder.

jeg spiser rugbrød med kold ribbensteg til frokost?

prutlugten der hænger i broccolisalaten efter en nat i lufttæt beholder ikke generer mig mere.

der skal svesker i anden, for at den smager rigtigt.

bare gerne vil have ro efter klokken 21. Helt ro. Nej, læg den kazoo fra dig!

godt kan snakke i telefon med min mor hver dag. Også flere gange. Fordi jeg liiige skal høre...

savner at se billeder af mig selv fra en fest, hvor jeg rækker skråt op eller mooner. Bare et eller andet andet, end det dér opstyltede 'jeg ved jeg ser bedst ud fra denne vinkel, med denne mængde smil og dette 'glimt' i øjet'. Bah! Jeg kan ikke finde et ærligt billede fra i år, hvor jeg smiler af andet end kameraet, der er ved at tage billedet.

mine veninder får børn. En har det allerede. En skal giftes. Hun køber i øvrigt også hus om lidt. Til sammenligning har jeg lige trukket min konto over d. 20/12 for at købe en bog om at spille guitar.

min dårlige ånde kan overleve selv en tandbørstning. Fuck dig, rødløg!

jeg glæder mig mere til maden end til gaverne. Okay, der har jeg været længe. Men det føles stadig som et endegyldigt bevis på voksenhed.

jeg selv kan se appelsinhuden på mine lår. Hvornår er den kommet dér?

jeg mener, jeg kan forsvare at tage en morfar. G'nat.

4 kommentarer:

City Chick sagde ...

Altså bortset fra broccolisalaten, mor, og guitarbogen er jeg med dig hele vejen!!!

Anonym sagde ...

Ta' testen; Trix's 12 til voksen.

Lyder som noget der kunne stå i et dameblad...
By the way, hvis det er sådan én "kan du sige ja til 10-12 er du voksen" så er jeg også voksen...

Trix sagde ...

SDD, så er det ganske givet. Vil gøre alt for at trække nogen ned med mig!

Anonym sagde ...

Deal! Tror det er helt ok at være voksen med dig!