tirsdag den 27. december 2011

Heller ikke idag

Jeg har ikke tid. Laver for meget. Eller for lidt. Men med for meget alkohol. Jeg har heller ikke tid nu, for gaverne SKAL jo byttes den 27. Hvorfor gør man det? Jeg er nu godt tilfreds. Har fået rodet 3 veninder og en kæreste ind i diverse kaffedates i løbet af dagen, og hende der ikke kunne lege i dagtimerne inviterede så på aftensmad igen. Jeg elsker Odense, når alle har fri og ferie. Og lyst.

Så en masse krummerne i julen. Det er fandme børneunderholdning der vil noget. Vores bobleplastindpakkede pædagoghjerner ville ihvertfald aldrig tillade en film, hvor bedstevennen er semi-hjemløs og tilsyneladende helt uden forældre. Eller hvor de koger en kat. Se dét er underholdning der vil noget.

Fik I gode gaver?

1 kommentar:

HendeDer sagde ...

Jeg fik stort set nul og en skid. Til gengæld fik jeg lov til at punge ca. 5.000 ud til gaver til andre...

Jeg regner derfor med, at jeg nu har så meget goodwill et eller andet sted, at jeg er selvskrevet til at vinde den store gevinst i Lotto.