onsdag den 7. december 2011

Én uge tilbage

God onsdag. Det er en anelse sindsnedbrydende, at jeg skiftevis har gode og dårlige kildedage. Det giver ihvertfald en sær blanding af panikangst og eufori.

Men i dag har været en god dag, så vi kører på 'det skal nok gå'-bølgen. Jeg får ringet, jeg får snakket, jeg har ikke rigtig fået skrevet noget endnu, men det har jeg weekenden til. Og jeg tror måske det går. Måske.

Overvejer at blive væk fra firmajulefrokost fredag. Troede aldrig at manglende lyst til at feste skulle overgå mig. Ever.

Men jeg ved ikke hvorfor jeg skulle tage med? Når jeg nu kunne sidde hjemme og skrive eksamensopgave hele fredag aften og på den måde gøre mig fortjent til den julefrokost jeg GODT gider på lørdag. Hos Lis. I Odense. Med alle skanksne.

På arbejde kender jeg kun de tre jeg ser hver dag, resten af de ansatte har jeg knap nok set. Jeg stopper igen om to uger. Jeg skal skrive en opgave, og jeg kan ikke lide snaps. Men jeg HAR jo sagt ja. Er det så dårlig stil at blive væk? Eller er det i virkeligheden skideligemeget? Mon ikke de også er ligeglade med om jeg kommer? De ved jo heller ikke, hvem jeg er?

Jeg magter ihvertfald ikke at dumpe, fordi jeg tager til en julefrokost jeg ikke gider med mennesker, jeg ikke gider...

4 kommentarer:

Den lille sorte bog sagde ...

Fuck dem. Skriv din opgave og fest med dine venner! Det er meget vigtigere at drikke sig fuld med sine skanks end med sure gimper :)

fasterfis sagde ...

Ej Trix, skynd dig at lade være med at komme!

Reggay sagde ...

Bliv væk --> drik mere snaps med os skanks lørdag :D

City Chick sagde ...

pkt 1: Du gider dem jo ikke

pkt 2: Du vil alligevel have dårlig samvittighed over manglende opgaveskrivning

pkt 3: Og kan med god samvittighed feste lørdag.

Godt så. Sæt igang med skriveriet!