mandag den 19. december 2011

Er vi klar til kvistmas?

Sidste arbejdsdag er overstået. I den var iberegnet to timers juleafslutning med løn fra klokken ni til klokken elleve. Men det skulle da ikke afholde gimperne fra at gå til den sædvanlige pause klokken otte og så eller vente på at tiden blev moden til at køre til juleafslutning. Råstenet. Jeg forstår ikke, hvordan de nogensinde får udrettet noget.

Men et rundstykke og 14 minutters pakkespil senere kunne jeg cykle hjem på min cykel, der siger 'knæk' hver gang den vestre pedal er helt oppe. Med en pose trøfler, en krukke konfekt og et spil mikado fra pakkespillet i tasken, og et gavekort på 300 kroner til 'Thisted city'. City? Are they kidding me? Men en ret god høst.

Og nu er jeg definitivt færdig. Har søgt mit første job i Odense. Er begyndt at rydde op, så jeg kan pakke de vigtigste fornødenheder ned og tage dem med til mit næste halve år i Odense. Stenet.

Fuck you Tristed. Fuck you very much.

Ingen kommentarer: