søndag den 30. januar 2011

Weekendens sms'er

Et lille udvalg af ævl og bavl jeg sender afsted i løbet af en weekend:

Til Mor:
'Øv. Brev fra licens.'
'Det er pissekoldt at gå rundt i Dk i nylonstrømper. Folk glor på mig. Og Jehovas venner har lige forsøgt at frelse mig.' (Sendt da jeg i fuld festdragt og krigsmaling tog toget til fyn lørdag morgen kl 9)
'Nej, havde ikke glemt din fødselsdagsgave. Har slet ikke købt den endnu.' (Den 19. 'Nuff said)

Til veninder:
'Suk. Dig og din tykke mave. Du er smuk, Vibeke!'
'Hvad er chancen for at du mirakuløst hart fået fri i morgen, og skal med ud og danse i aften?'
'Skal til fest om lidt, men alle min strømpebukser er afgået ved døden.'
'Ifølge Robert fra langt fra las vegas kan der være tre appelsiner i en kvindes skræv. Det er da noget af vejen?'
'Bum bum.. Hvor mange appelsiner går der på et barn? Trøst dig med, at hans densitet er højere. Men gud ja! Håber for dig, du er elastisk.' (Hun skal føde til marts og har indset at barnet vejer to kilo og skal ud gennem skrævet)

Til kæreste*:
'Du du du du du duuuu' (You can leave your hat on)
'Shorts og t-shirt kan godt være festtøj, hvis bare man har sminke nok på.'
'Går der flere tog fra Århus til Skive?' (02.06 lørdag nat)
'Arj? Kan jeg så ikke komme til Skive?'
'Hvis du er rigtig heldig, går du også glip af en selvbrunerkatastrofe.' (Den kan jeg ikke forklare)
'<3'

*Kysse-mysse-nuller-puller-opkastrefleks-beskederne er sorteret fra. For alles skyld.

Ingen kommentarer: