torsdag den 6. januar 2011

Hvad skal du ha' på Sabby?

Du skal ha' FART på!

Fik lige en lys idé, og begav mig mod fyn en dag før tid. (Er det egentlig ikke noget med, at hvis jeg skriver på nettet, jeg er væk, så kommer der tyve og stjæler mit oldgamle tv, der går ud på random tidspunkter og min rispapirslampe?) Lad os sige jeg tog i Løvbjerg en dag før tid så. (Den fanger de ALDRIG!)

Det gik utrolig stærkt, fra jeg tog beslutningen til jeg sad i toget. Og omend jeg har medbragt alt jeg ejer af værdi (hint til tyve - og sandheden faktisk), har jeg garanteret glemt et eller andet vigtigt. Som sidst. Hvor det var bukser der manglede.

Eller de 1000 gange jeg har fået ny tandbørste fordi - vent! Jeg HAR sgu da glemt min tandbørste. Nå nå, nemmere at erstatte end glemt kamera.

Har i øvrigt placeret mig i 'vi sidder akavet overfor hinanden zonen' i mangel på bedre. Spiste en banan sensuelt lige før - ingen kiggede. De var heeelt kolde. selv ham med rød dynejakke og liidt for meget voks i håret. Kold var han, si'r jeg jer!

Måske er jeg bare ikke sexet? Måske har jeg trukket mine hængerøvsbukser op over navlen med et par seler? Vælg selv.

Nå, han stod af i vejle. Det forklarer jo alt...

1 kommentar:

Lise Joergensen sagde ...

tror ikke du behoever vaere nervoes for rispapirlampe og tv. De har nok begge dele selv.
og ja, vejle.. typısk..