mandag den 3. januar 2011

Mandagen hvor...

min kioskmand kun havde mælk, der var blevet for gamle den 2/1.

jeg måtte spise chokolade julekalender til morgenmad.

jeg faktisk blev lidt skuffet over, at lågen til den 24. var dobbelt så stor som de andre - men chokoladen bag var samme størrelse som de foregående dage?

jeg nøs cirka 60 gange - adr.

hævnede min overbos musik-larm i går SENT, ved at synge så højt og længe med på Taylor Swift, at jeg afbrød samleje mellem ham og damen. (Okay, det føltes lidt perverst - men det hjalp på grumpyness)

jeg sortede vasketøj. Kommer aldrig til bunds. Neverrrr. Suk.

jeg rent faktisk var klar over, at det var mandag. Længe siden det er sket sidst.

3 kommentarer:

superheltemor sagde ...

Sejt at synge så højt at det ligefrem stopper andre menneskers sexliv - respekt!

Lise Jørgensen sagde ...

hahaha, så kan de faneme lære det!

Trix sagde ...

Superheltemor: Det kræver også overtøj på indenfor og en utrolig åben altandør, men det virkede alligevel nemmere end at stå op igen søndag nat, iføre sig sutsko og jakke, gå ud af døren og oven på, hvor jeg så grumpy og søvning kunne bede dem om at skrue ned..

Ja, kan godt se at logikken er skudt i sænk. Men sådan blev det nu!


Lise: Det kan han nemlig!

Havde garanteret også låst mig selv ude, hvis jeg havde taget affære søndag nat!