onsdag den 5. januar 2011

Familieforøgelse

Jeg er blevet mor igen. Til en blog, forståes. Jeg kan jo ikke lide børn. Eller forældre. Faktisk kun mig selv.

Men jeg har fået http://www.rableri.blogspot.com/

Det er ikke det samme, for trixyworld fortsætter.

Men det er heller ikke helt noget andet, for det er stadig mig der skriver.

Det bliver helt sikkert langt mere tudefjæs. Men i forlængelse heraf forhåbentlig også langt mere lyrisk og eksperimenterende.

Med nogle digte og sådan noget pis. Sorry.

Det bliver et sted for dem der vil. Men nok ikke for den Sunde og Raske Fyr. Tror jeg.

Jeg er spændt. Come join.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg kan næsten ikke vente.... not.

Der er ingen blog, som jeg hellere vil besøge.... not.

Lise Jørgensen sagde ...

hvad er det for en nedern kommentar at komme med. hvis du vil sige din mening, så lad dog vær at være anonym - eller endnu bedre, lad være at læse nogle af blogsne, der er ingen der tvinger dig!!!!

Trix sagde ...

Kunne ikke have sagt det bedre end Jørgensen. Nobody's forcing you, honey.