onsdag den 19. januar 2011

Change of attitude

SÅ! Nu ser vi fremad. Eller gemmer det dårlige humør til Nonsens Ad Libitum..

For NU er der gang i livet igen.

Jeg har valgt et nyt emne til min eksamen. Er i fuld gang med at ringe til de nødvendige mennesker og forsøge at lave to artikler, som er kravet.

Det er lidt presset med kun 4 dage til at lave opgaven i, men går den, så går den. Ellers går den nok næste gang. Gider ikke hænge mig i 'hvad nu hvis...' mere.

Jeg vil derimod glæde mig over, at jeg så småt har styr på hvad indbruddet har kostet i gode sager fra gemmerne. Listen blev længere end jeg havde forventet. Og det er jeg selvfølgelig ked af, men som min veninde siger: 'Du skal nok få nye minder.'

Tog hjem fra den Sunde og Raske Fyr i tirsdags, for at lave opgave og måske interviewe en kilde eller to her i Århus, som jeg i øvrigt har besluttet, skal hedde Århus med bolle-å resten af mit liv. Basta!

Kom hjem med take away, og efter at have tjekket lejlighed udefra låste jeg mig ind med bankende hjerte. Her var ingen. Ryttede det sidste rod op. Fik Christina på besøg. Som blev og sov. Og det gør hun også idag. Bare så der ikke kommer nogen og spiser mig, mens jeg sover. Det er fantastisk at blive passet sådan på, når man er lidt hysterisk og bange.

Og i morgen kommer den Sunde og Raske Fyr og er lækker. Og så tager vi til London fredag morgen. Fuck Yeah!

(Jamen, Trix. Ville det ikke være smart at blive hjemme, når nu du skal aflevere eksamensopgave i næste uge?) Jo. Meget smartere, men på ingen måde lige så sjovt. Hæ.

Ingen kommentarer: