mandag den 17. januar 2011

Post lorteaften

Fredag startede ikke som en dårlig aften. Den startede med Frederik, biograf, smuk kjole, højt hår, perlekæde og drinks bagefter.

Fredag blev først en lorteaften, da jeg tog den sidste bus hjem til min lejlighed.

Der havde været indbrud.

Bliver kvalm af at tænke for meget på det pt.

Men om ikke andet fik de da stjålet min computer, eksterne harddisc, diktafon og mit spejrefleks kamera. En taske, mine briller og hele min smykkeæske. (Thank god jeg havde perlerne på!)
Har ikke overblik over andet endnu. Har ikke lyst til at lede efter ting, der måske mangler.

Nogen der gider juble over, at jeg fik mit livs første forsikring pr. 1/1 - 2011?!?!?!

Men det der indbrud, ik'? Det føles fandme som et overgreb. Det var MINE trusser. MIN seng, MINE ting. Ej, kvalme. Fuck.