torsdag den 13. januar 2011

PispispispispisPISOSSE!

Lærer synes slet, slet ikke, der var nogen grund til at godkende min synopse idag.
Der skulle liiige lidt mere til. Noget nyt. Som han ikke havde set før. (Svært at finde på noget nyt til manden, der tydeligvis opfatter sig selv som alvidende.)

Tillod mig selv en træstamme og en times panik.

Så researchede jeg videre. Fandt noget nyt, og skal nu starte forfra med at finde kilder imorgen.

Har en voldsom lyst til at drikke mig i hegnet, ryge 20 smøger, tabe i bordfodbold til en fyr, der hedder et råbevenligt navn. Heino. Johnson. Noget i dén dur. Jeg vil også gerne danse. Heeeele natten.


Min lyst til at være uansvarlig svarer altid meget præcist til, hvor presset jeg føler mig.

Skal tidligt op og igang i morgen. Hader at hele Danmark går tidligt hjem og fredagen. Drop nu den weekend folkens, jeg har brug for jer!

Den Sunde og Raske Fyr afleverer speciale om lidt over et halvt døgn. CRAZY! Han har lavet et værktøj, som skal fremstille en æske, han også selv har udvilket. Med den rigtige størrelse, det rigtige låg osv. osv.

Og han har skrevet rapport om sagen. Den fylder ca. tre gange så meget som HELE mit projekt skal. Med rapport. Perspektiv, sagde du?

Jeg skal nok klare den. Ellers køber jeg en pølsevogn - og giver rabat til mine læsere!

Ingen kommentarer: