onsdag den 26. januar 2011

Day # 1

I dag blev jeg liggende i sengen ind til klokken 11. Jeg var vågen før. Både fordi den Sunde og Raske Fyr vækkede mig med kys og kram og morgenhyggesnak, og fordi han præsterede et omvendt stripnummer, da han kom ud af badet. (Man tager sokker og underbukser på langsomt og vrikkende, mens man nynner 'you can leave your hat on'). Jeg lå under dynen og heppede. Ville ønske jeg havde haft en lille seddel. Eller et kamera.

Og da klokken slog 11 var det med stor præcision heeeelt for sent at gøre noget ved opgaven. Deadline var passeret, og der var ikke andet for end at slippe den dårlige samvittighed og indse, at det aldrig var gået godt, og at jeg ikke skal straffe mig selv mere med den sag.

Jeg har rigeligt med undskyldinger for ikke at aflevere, men jeg nægter at udskylde for det.

En ny plan er allerede ved at forme sig i mit hoved, nu hvor jeg skal på tvungen orlov nogle måneder, for at få uddannelsen til at hænge sammen. Planerne inkluderer et job og penge. Bare et par måneder. Og ikke penge der skal spares op. Nej, penge der skal købe mig en tur ned til Camilla i aussie. Hun er rejst hjem i dag, og jeg har ikke nået at se hende nok. Så nu må jeg liiiige.

Det skal nok gå alt sammen. Ellers har jeg den Sunde og Raske Fyr til at bære mig.

Ingen kommentarer: