mandag den 31. januar 2011

Kummerlighed / Kærlighed

Så fik den Sunde og Raske Fyr lige 12 for sit speciale! Og når nu vi ikke HAR 13 mere, kan jeg godt selv slå fast, at havde den karakter eksisteret, havde han også fået den! Fuldt fortjent.

Han er pissedygtig og hårdtarbejdende og skide dejlig.

For hans egen skyld bør han dog ikke læse mere af dagens blogindlæg. For vi kan nu konstatere, at jeg IKKE er en prinsesse. Seriøst, Honey. Du er advaret - det bliver ikke kønt og jeg vil sandsynligvis først synes, det er sjovt om en måned!

For jeg fik omgangssyge i nat. Lige op til skolestart og tredje semester.

Troede først, at det bare forsinkede og irriterende tømmermænd. Men den holdt ikke da udgydelserne blev tosporede og hyppigere. Pardång mit udenlandske.

Og halvvejs gennem natten virkede det, indrømmet, dumt at gå tilbage i seng. Men gjorde det self alligevel, kun for at vågne ude af stand til at rejse mig, inden jeg begyndte at kaste op igen. Og ude af stand til at nå opvaskebaljen ved siden af sengen. Need say more? Ydmygelsen var ensom men total.

Jeg begynder så småt at overveje om den Sunde og Raske Fyr har en x, der vil have ham tilbage og kan voodoo? Eller om jeg bare har pisset universet af i al almindelighed?

Men efter et døgns 'Hvis du er i tvivl, så LØB!', kan jeg nu mærke mine mavemuskeler bedre end efter selv den hårdeste træning. Jeg kan dog ikke sidde op ved egen hjælp.

Jeg hader at være ynkelig, og efter kyssesygen virkede det faktisk som om, at det kun kunne gå fremad. Men måske jinxede jeg mit uheld for meget? Nåede ihvertfald nyt lavpunkt i nat. Og det er såååå træls at gøre rent, mens man knap kan stå oprejst.

Men hvor jeg først på natten ville ønske at den Sunde og Raske Fyr var her og passede på mig, var jeg i morges utroligt glad for, at han ikke havde bevidnet nattens udvikling.

Sluttede natten af iført sutsko og håndklæde, siddende sovende på toilettet med en spand i favnen.
Og nu deler jeg herlighederne med internettet - bare fordi jeg kan.

2 kommentarer:

amarOrama sagde ...

Sygt, at du kan blogge så godt i den tilstand. Men ok. God bedring.

Trix sagde ...

Tak AOA. Det varmer!
Altid noget, at mit hoved stadig fungerer nogenlunde.