tirsdag den 11. januar 2011

Things to do...

Ja, jeg skal ihvertfald ikke bage kage idag. Inspirationsseminaret på skolen åd ikke al deres kage, så Christina og jeg blev lige hængende, indtil deres pause var slut, og så frådede vi to stykker virkelig lækkr marzarinkage hver. Fuck det var nice! (Tidligt på dagen, ja, men nogen gange kommer man sine cravings i forkøbet)

Nå, men i min umiddelbare fremtid og resten af mit liv, er der nogle ting, som jeg gerne vil. Tænker der skal sættes ord på dem.

I umiddelbar fremtid vil jeg:

Bestå 1ÅP
Ud og spise med kæreste
Sælge en historie til nogen, der vil betale for det.

I løbet af mit liv vil jeg gerne se;
Live in concert:

Pink (Hold kæft!)
Kings of leon  (Roskilde 2011)
Iron Maiden (Roskilde 2011)
Metallica
Daft Punk (Gerne i udenlandsk storby)
Marylin Manson (Jo, det skal man sgu prøve)
Depeche Mode
Beyonce
Jay-Z
Missy Elliot
Blink 182 (reunited)
Sex Pistols

Listen vil vokse - for evigt.

Ingen kommentarer: