lørdag den 29. januar 2011

Tøjkrise på forhånd

Skal fejre mormors 75 års fødselsdag snart. Og til 30 års på lækker restaurant. Jeg ved ikke, hvad jeg skal have på.

Kan ikke finde den PÆNE blå neglelak, mine strømpebukser er lige løbet, de nye kjoler strammer og håret trænger til at blive klippet.

Trænger til neglelak, mine negle er så grimme. De ligner negle på mandehænder. Ikke lige lange, beskidte og flossede... Og måske skal jeg også snart til at plukke nogle hår? Ligner efterhånden Bert fra The Muppet Show.

Men ligner i det mindste ikke Jon Bon Jovi. Det er som om hans hår bliver mere og mere bredt. Frisuren er dog tyndet ud, og er derfor ikke så høj som i hans velmagtsdage. Til gengæld er den grånende. Puha, jeg bliver led af American Music Awards. Og hvad er the dealio med ham Justin Bli'her!? Er det håret eller hvad?

Kan man godt frekventere 75 års fødselsdag i jersey? Det er så behageligt og strammer ingen steder, når man raider buffetten for tredje gang.

Skal tilbringe første nat alene i lejlighed efter indbrud idag. Glæder mig ikke. Har sovet sammen med den Sunde og Raske Fyr i en uge. Det første døgn efter vi skilles, er altid det værste. Ved godt, jeg er lidt ynkelig, men hvem vil helt ærligt foretrække at sove alene? (Mig for et halvt år siden, but who's counting?)

Når jeg sådan rejser fra ham, eller han fra mig (Ved godt vi ikke 'rejser', vi kører jo bare hjem til vores respektive lejligheder og liv), forstår jeg slet ikke, hvorfor vi ikke bor sammen. Eller bare tættere på hinanden. Han er også god til tøjkriser. Min kæreste HAR faktisk en mening om mit tøj? (no, he's not GAY - he just wants me to be pweeeetty.)

Uha, nu kombinerer de BSB og New Kids on the Block i fjerneren. Så skal man koncentrere sig! (Eller slå væk, føj for en Sussi og Leo)

Ingen kommentarer: