torsdag den 27. januar 2011

A Slice of Skive

Skive er efterhånden blevet mit tilflugtssted. Ikke i dårlig forstand, men på den gode måde.

Her står tiden stille, for jeg kan ikke nå noget. Ingen frokostaftaler, eller smutture op på skolen. Ingen halve aftaler eller jobs der lige skal besøges. Her er en fakta og en sofa. Her kan en hel dag gå med at overveje, hvad man skal spise til aftensmad. Her bliver man krammet på timebasis, og der jubles hvis jeg leger wifey og f.eks. tømmer opvaskeren. Så nogle gange gør jeg netop dét.

Man ved at man er forelsket, når man synes, at det er hyggeligt, når der drøner Metallica ud fra arbejdsværelset akkompagneret af en mere eller mindre umusikalsk fløjten. Ved ikke lige, om det hele tiden er den rigtige sang, der føjtes med på?

Jeg har det meget bedre i dag. Jeg har stadig ikke helt lyst til Århus og nat alene i lejlighed. Men lets face it - det har jeg aldrig, når alternativet er ske. Neverrrr. Så hurra for den Sunde og Raske Fyr. Tonedøv eller ej, er han sgu meget god til det dér ske.

Ingen kommentarer: