lørdag den 8. januar 2011

2 døgn på fyn

Har været med min mor og hendes kolleger til ZUMBA i aulaen på min gamle folkeskole.

Jeg har ædt det nederste lag i mors Bogø-chokolade, efter hun gik i seng.

Jeg har fået min første bøde. (Håndholdt mobiltelefon, Nanna HAVDE lige foreslået, at vi skulle lægge på, når nu jeg kørte bil.. CRAP!)

Jeg har stukket en tre meter lang gardin-skinne ind gennem ruden på passagersiden i min mors bil, og kørt små tyve kilometer med cirka ÈN meter stang stikkende skråt fremad.

Besøgt Katrine og Jesper og Katrines mave. Der er både en røv og en pik i maven på hende. Hun har faktisk pt. TO rumper, lige som hesten i Aladdin. (Og er vild med, at jeg påpeger det.)

Holdt nytår igen, bare for dem der ikke nåede det sidste fredag.

Danset intenst, længe, overstadigt og svedende på Boogies med Rikke.

Været til nytårskoncert med Odense Symfoniorkester og Farmor.

Pyh, nu trænger jeg sgu til ferie igen...

1 kommentar:

Lise Jørgensen sagde ...

Ja du har da haft godt travlt.. men du har lært noget(bøden), dyrket motion(boogies) og gjort gode gerninger(spist chokolade for din mor og koncert med farmor) Du er nu et godt menneske. tillykke.. Pik og rumpe vil jeg ikke kommenterer på, men hey - så har katrine prøvet at ha alle slags køn på en og samme gang.. pis, nu gjorde jeg det alligevel..