onsdag den 5. januar 2011

På røven som altid

Der er fandme ikke noget at sige til, at januar stinker når et nyt wildcard koster 180 kr, et buskort 345 kr, fyldning af køleskab 350 kr, sygeforsikring danmark wants their share of the cake og mit geniale mobilselskab, (der uden at nævne nogen navne starter og slutter med tallet 3) synes, at det er fair for gud ved hvilken gang at sende mig en regning på over 700 kr, efter jeg købte et skidesmart abbonnement, der ikke burde kunne overstige 400 kr om måneden.

Christ. Nogen der kender et godt mobilselskab? Eller en heksemester?

Malene og jeg har diskuteret muligheden for at indlede et samarbejde med dansk blindesamfund og simpelthen udbyde telefonsex med dialekt. Vi har foreløbig min fynske og hendes århusianske. Jeg tror, der kan være knaster i idéen.

Og som Malle slog fast, i vores tudesamtale over manglende økonomisk overskud: 'Man er ikke rigtig prostitueret, når det kun er med mundtøjet.'

Christ. Nogen der mangler en journaliststuderende? Overvejer at begynde at sælge gode råd. Eller skideballer. Frygter bare at kundebasen for min viden er foruroligende lille...

Ingen kommentarer: