torsdag den 5. januar 2012

Ugens søgninger

Søg i nøgleord

Vildsvinekrone                                               6
Trixyworld                                                      4
Nytårsdag pizza pizza odense slåskamp    2
””jeg dansede tæt med min bror”               2
”hoppe på hovedet fra”                               1
Frihedskæmpere ved heltegalla                  1
Frihedskæmpere ved heltegalla 2011 maj  1
Gulderodskur                                                 1

LOL

Vildsvinekronerner: Det er nok for sent nu, for jeg gætter på søgningen var til jeres nytårsfest, men spørg 
Patrice Burger. Han er skarp til det dér mad. Resten kan jeg ikke hjælpe med. Jo, måske dig der dansede tæt med din bror: hold op!


3 kommentarer:

SourPuss sagde ...

Jeg er altså virkelig blank og spiller lige "jeg er ny her" kortet .. hvordan i alverden ser du hvad folk har søgt på ? Jeg har ledt stolpe op og ned efter den info efter at have læst diverse spøjse indlæg om folks søgninger - men måske det er den forkerte stolpe jeg bjæffer op af ?

Trix sagde ...

Blogspot-brugere kan trykke på det orange blogger ikon øverst i dit venstre hjørne, vælge din blog - fanen 'status' og så se f.eks. hvilke sider der henviser til din osv. Under én af de fire punkter står der også dine søgninger fra den sidste uge. Find den og grin. :)

SourPuss sagde ...

Jeg takker af hjertet. Vil forsøge at få hoved og hale i det hele.
Tillykke med uddannelsen :D