onsdag den 11. januar 2012

Den akavede vittighed efter en alvorlig snak

Nå, men så bar min mor rent vasketøj ind på mit værelse igår. (Oh yes, man er vel flyttet hjem igen).
Bagefter kiggede hun med de brændende øjne på min ryg, der vendte mod hende fra sofaen af, og spurgte 'Gider du ikke godt rydde lidt op på dit værelse?' (Oh yes, man er vel flyttet hjem igen).

Rystede det instinktive, vrængende teenagesvar af mig, og gik ind for at organisere mit tøj i 'rent', 'let benyttet' og 'beskidt, men går i nødstilfælde'.

På min seng, midt i lokalet stod min weekendtaske. Og kronende øverst i den åbne taske lå min lille lyserøde Rabbit og gloede olmt på mig med næsvis 'hvad vil du gøre ved det?'-attitude.

For fuck sake

Hvad gjorde jeg så ved det? Jeg flyttede ind til Birgitte igen.

1 kommentar:

fasterfis sagde ...

hahahaha, åh ja, så var det vist på tide at flytte hjemme fra! (igen!)