fredag den 6. januar 2012

Freakishly fantastisk fredag

Moar hentede mig igår, så jeg kunne få lov til t overnatte på mit børneværelse. Blandt alt mit lort, der står og venter på den lejlighed midt i Odense centrum, som jeg skal flytte ind i sidst på måneden med to af de dejligste damer, til en latterlig lav husleje. For hælvede, det er smukt.

Men ikke nær så smukt, som den eksamen jeg bestod i Aarhus for et par timer siden. Bilturen hjem var meget kort i forhold til turen derop. Alle nerver blev gjort til skamme, da en fin middel karakter og ros for et originalt emnevalg og svær problemstilling blev langet over det grønne bord. Hurra for mig!

As we speak er min kæreste på vej til Odense for at hente mig iført mit stiveste puds. Tage mig med på No. 61 og spise lækker mad, inden vi smutter i symfonien til Nytårskoncert senere. OG så ud og sippe vin og coctails - for det har jeg fortjent. Dammit, jeg har fortjent det!

Så det ser ud til, jeg skal være journalist alligevel. Det er jo ikke så skidt. Slet ikke på en fredag.

God weekend, dejlige læsere!

9 kommentarer:

Fruen i Midten sagde ...

Eiiiij, hvor flot og dejligt. Tillykke og hurra for dig. Og rigtig god weekend :-)

City Chick sagde ...

Sådan min pige!!!

Anonym sagde ...

Jaaaaaaaaaaa TRIX! Hurra med eksamen!!

amarOrama sagde ...

Tillykke for pokker! Med flytning, lejlighed, eksamen. Det hele.

Rikke sagde ...

Nu kommer al den længe ventet gode karma til dig :D

fasterfis sagde ...

Tillykke Trixy! Waw, du er sej og hav en fantastisk dejlig aften med SORF.
Er du klar over hvad du er ved? Du er ved at lægge verden ned! Go go goooo!

Mie sagde ...

TILLYKKE!! Du er megasej!
Trix: 1 mia.
DJH: 0
(Jaja, har en del bitterhed over det sted, og hva så...)

PS. Kontrolordet er 'priest'. Føler at det siger noget om noget, ved bare ikke hvad...

Else Marie sagde ...

Hurra og tillykke! Læg Odense - og resten - ned :-)

Cecilie sagde ...

TILLYKKE TILLYKKE! :D