søndag den 15. januar 2012

OKAY

Lad os få det på det rene.

Jeg har engang slået en rygmærke-agtig mand i græsset til grøn koncert.

Seks damer uden tidligere erfaring kender nu de grundlæggende elementer i et godt højre hook.

Jeg havde rødvinstænder lidt i fem. Jeg håber ikke, de så, om jeg havde det tidligere.

Jeg elsker folk, der efterlader ekstrasmøger, når de forlader mig, og jeg er løbet tør for mine latterlige, trendy, korte røde kings.

Jeg har tisset på en tandbørste. Stjålet noget. Stukket rejer i en gardinstang og ytret ordene 'det var som at smide en coctailpølse ind i en domkirke'. All in the name of love.

Jeg er ikke så god til at holde igen med uvæsentlige og selvudleverende informationer, når jeg godt kan lide nye mennesker. Det er altid lidt pinligt næste dag. Fordi det er lidt svært at gøre om. Og fordi jeg altid får fortalt lidt mere bramfri detaljer om mig selv, end det er min mening. Og om opkast i risten i en brusekabine.

Men Carsten var flink.

5 kommentarer:

Maria sagde ...

MØS!

fasterfis sagde ...

Du er så sej! Jeg er mega fan af virkelighedens Trix(udtalt på dansk, du ved)

Anonyma sagde ...

Kender MEGA meget det med at udlevere alt muligt pinligt og særegent om sig selv i bar' begejstring for nye mennesker. Det er sgu så akavet, hvis det bagefter viser sig, at de ikke var så begejstrede som en selv..

Frøken Rodebutik sagde ...

- rejer i gardinstangen: Good one! Props for dén idé.

// Rodebutikken

Sandra Høj sagde ...

Hvis det var pinligt så opdagede jeg det ikke. Sådan en der griner højt kan godt lide sådan nogen som dig. Og alle de andre, faktisk.