tirsdag den 26. april 2011

To do-listen

I denne uge skal jeg:

Have luft i min cykel. Den er fanget på skolen, for der var åbenbart kun luft til den ene vej i forhjulet.
Regne ud, hvor mange penge jeg har brugt i april. Tror ikke det er sååå slemt, men må hellere tælle efter.
Ringe til tømrer (dør) og vvs'er (vandhaner). Meget nemmere end at gøre det selv.
Ringe til musikerfyren, som skal spille til mine forældres sølvbryllup (men som aller ringede tilbage). Jeg bliver sur, hvis han brænder mig af.
Rydde op og gøre rent. Ja, og pakke kufferten ud efter 14 dage. Suk. Mangler rengøringskone.
Vokse ben. Måske skulle jeg have gjort det INDEN jeg tog i skole med bare ben idag?
Træne MINDST én gang.
Til tandlægen.
Finde et godt emne til min afsluttende artikel på 3 semester. Har Norge nogle problemer? Ved du det?

Skal jeg i øvrigt være bekymret over, at der er 'kaviarekstrakt' i min nye ansigtscreme? Ender jeg som et fiskefjæs?

Ingen kommentarer: