fredag den 29. april 2011

Sch! De sover.

Fik vimset popo (ladeport) mod fyn i går, og sødemor hentede mig på banen, fordi forældre med stor præcision bor så langt ude på landet, at ingen busser går derud. Den er forresten blevet større - ladeporten altså. Synes tøj strammer?

MEN. Op og til tandlæge i dag, sidste behandling af noget pjat der har stået på lidt for længe, og som ikke aaalt sammen var min skyld. Ergo fik jeg faktisk 200 kroners rabat af Hr. tandlæge. (bevares, ekstraomkostningen var da også kun på cirka 1000 kroner.) Men jeg skal nok ikke klage, jeg spurgte skrankedamen, om de gad pakke regningen ind til min far. Mine forældre er utrolig large omkring tandlægeregninger, mens jeg er studerende. Hvilket jeg sætter utroligt stor pris på. Tror til gengæld de føler sig lidt snydt, når de sommetider betaler min regning, hvorefter jeg straks køber en rejse eller en tatovering til nøjagtigt samme beløb. (I'm that stupid.)

Men altså. Fars moster døde jo. Og selvom jeg faktisk troede, sødemor mente det som en joke i starten, var hun sgu helt seriøs omkring mig og børnepasning. Så jeg har Tilbragt formiddagen med 5 børn i alderen 1-2,5 år. Lucas, Phillip, Freja, Isabella og Simon. Og de har alle overlevet!

Vi har leget, og jeg har kun råbt lidt. Og så smurte jeg noget mad, fodrede dem, skiftede dem med noget i bleen (kun én, thank god!), smed to af dem ud at sove og ventede med de tre andre på de forældre, der havde lovet at komme til middag. Ingen er døde - og ingen har grædt, da det gik op for dem, at det var mig og ikke min mor de skulle lege med. Jeg er faktisk pavestolt!

Så nu skal de to sidste bare overleve eftermiddagen ud.

Ingen kommentarer: