fredag den 8. april 2011

Når den hårløse ged skal barberes

Jeg var til eksamen idag. Jeg håber det gik godt. Men ærlig talt kan International Økonomi ikke giver mig kriller i trussen. Tror følelsen er gengældt. Så deltog altså i 5 timer lang usexet seance, uden ambitioner om andet end bestået og videre i livet.

Deltog i arbejde med nogenlunde samme entusiasme efterfølgende. Det er sært, ligegyldigt hvor ligeglad jeg er med en eksamen, er jeg altid helt udkørt bagefter. Kunne godt lige have lavet en tornerose, men jobbede seks timer i stedet.

Nu slutter dagen så. Let lugtende af mad, iført undertøj der skulle være smidt ud for længst, drikkende et glas rødvin. Det er sgu egentlig meget hygge.

Men topmålet af hygge bliver når skattepigen fra www.liseiam.blogspot.com holder fødselsdag i morgen. OG jeg skal kramme hende og sippe vin.

Og forhåbentligt slutte ugen af med et stykke natmad med Sund og Rask Fyr på. Han er pæn. Og sød. Og jeg savner ham sgu. Mmm..

God weekend ik'..

Ingen kommentarer: