mandag den 4. april 2011

Midlertidigt Meltdown

Nogle gange minder jeg mig selv om, at jeg er pige, med alt hvad det indebærer.

Som for eksempel i dag. Mandag. Det startede ellers godt. Sov kun en time længere, end jeg havde planlagt og overspringshandlede ikke heeele dagen, inden jeg gik igang med at læse lektier. Hell, jeg åd endda noget frugt.

Havde den Sunde og Raske Fyr forbi til lynvisit igår. 7 timer, en middagslur i ske og aftensmad sammen, inden han kørte mod.. Jylland. Altså, nordpå. Langt-væk-jylland, ik'?

Og igår legede han med deller. Det være sig mine. Det nærmeste man kommer på en delle på ham, er mig. Så når han vil nive i nogen, bliver det selvsagt i mine. Så dem nev han lidt i. Og så grinede vi.
Men i dag, havde det lissom sat sine spor. Rent logisk ved jeg godt, at jeg er smuk. Og dejlig. Og lige som jeg skal være. Det misser han heller ikke en chance for at sige. Men et eller andet hystade-gen (eller østrogen) skulle alligevel nage mig. Hev han nu i dem, fordi de er vokset? Er jeg blevet tyk? Nej. Eller er jeg? (Ejer ikke en vægt, så det må faktisk stå hen i det uvisse...)

Nev han i dem, fordi de er bløde? Eller fordi han godt kan lide mig? Eller fordi han indirekte vil sige, at jeg skal tabe mig? (Eller er de bare umulige at undgå?)

Resultat: Det første den Sunde og Raske Fyr hører fra mig i dag er ordret følgende besked:
'OKAY! Jeg véd godt, at jeg er lidt besat lige nu. (Lad os bare kalde det forsinket PMS eller sådan noget.) Men når du niver mig i dellerne, ikke? Så er det fordi, du godt kan lide dem, og ikke fordi du synes, det er træls, at jeg har deller, ikke? Ved ikke, hvor det kommer fra, men føler mig meget selvbevidst idag. Kyss'

Jeg har dælme aldrig prøvet at gå op i, hvad en anden person mener om min krop før. Det var næsten lidt ubehageligt. Altså ikke, at han går op i min krop. Eller niver osv. Men at han måske ikke var lige så vild med den som mig? Er det sådan piger har det altid? Det må da være skrækkeligt.

Altså, for mig var det kun skrækkeligt de 4 minutter der gik, før følgende sms tikkede ind:
'Årh Skatter. Det er helt i orden. Jo, selvfølgelig er det fordi, jeg godt kan lide dine deller, når jeg niver lidt i dem. Og ikke fordi jeg synes det er træls!! Elsker dig som du er, baby. <3'

Lige dér smeltede dellerne væk, helt af sig selv...

Ingen kommentarer: