torsdag den 7. april 2011

Behagmigsyge

Kunne vi ikke gøre nogle småting i min hverdag nemmere?

Som for eksempel lade mit knæ virke, når nu vejret er godt og jeg bare så gerne vil løøøøbe?

Eller hente min cykel hjem fra somewhere downtown, hvor det virkede logisk at efterlade den til fordel for bus i mandags - fordi knæ faktisk gjorde rigtig nas efter løb?

Kunne vi ikke aftale, at jeg får lige præcis de vagter, jeg gerne vil have på arbejde? Så det ikke altid er en eller anden sørgelig kombi, hvor jeg starter med 4 vagter på en uge, men ender med én - der selvfølgelig ligger lørdag, så jeg hverken kan se Sund og Rask Fyr eller Odenses gader og piger.

Kunne vi ikke klappe min seng op ad væggen hver morgen, så jeg ikke bliver fristet til at forsøge mig med 'eksamenslæsningliggendeunderdynen'. Helt ærligt, hvad havde jeg regnet med? Eksamen i morgen bliver the bomb!

Og kunne vi ikke connecte hjerne med rygrad, så jeg for eksempel ikke lader altandør stå åben den ganze nat, og flere gange i løbet af natten undrer mig over, at radiator tilsyneladende tror den er terminator og går helt amok?

Og kunne vi ikke aftale, at køkken- og badeværelsesvask holder OP med at være i stykker? (Yup, begge to. Badeværelsesvasken gik dog først i stykker, da jeg rodede med den. Klart. Og nu kan jeg ikke huske, hvad vej jeg drejede møtrikken, så jeg tør ikke forsøge at gøre det om...)

Christ.

Ingen kommentarer: