mandag den 18. april 2011

Så er det ved at være nu, at det er nu

Og nu betyder gensyn. Med dejlige damer, og Julius på hele tre uger, som jeg ikke har hilst på endnu. Og mor og far og kø'gry'erne - selvom jeg er bange for, at hun ikke har fanget mit hint om spareribs.

Og så står den på Sund og Rask Fyrs exit DK til fordel for drengerøvstur. (Er det dét, det hedder?) Til Hamsterdarm. Lækkert bliver det. Nu har vi sovet i ske i over en uge, så pt. kan jeg sagtens unde ham turen. Det kan være jeg har ændret mening på lørdag?

Og der skal festes. Og danses. Og jeg skal dingle rundt på min yndlingsklub i hele verden iført en fuckfinger og en gylden dame og feste til jeg bliver lilla.

Hvis jeg er rigtig heldig skal jeg også se nogle af de damer, jeg kun ser alt for sjældent. (Især Stine). For med Sund og Rask fyr mod sydvest og forældre mod sydøst (Der ligger Prag, ik'?) er de to ting, der plejer at optage mest tid, når jeg er på de fynske kanter, skaffet effektivt af vejen. Så jeg håber på sol og damer ad libitum.

Med så skyhøje forventninger til min påske, kan man måske risikere at blive skuffet. Men ikke jeg. Min uge er startet så godt, rigtig godt endda. For AmarOrama er glad igen. Fordi hendes søde mor er rask og ikke syg. Og når det går gode mennesker godt, må der også være lidt pluskarma til mig.

Og eftersom jeg har nærmest alle ejendele med mig i den lyserøde kuffert og en eventuel tyv faktisk ikke kan stjæle noget af værdi, glæder det mig i dag at være trodsig og sige:

Jeg skrider sgu til Odense i påsken!

Så kom til Odense allesammen, og så ses vi på Boogies!

1 kommentar:

amarOrama sagde ...

God tur Trix. Håber du hygger dig med damerne.