mandag den 11. april 2011

Fandt I, hvad I ledte efter?

Søgninger fra det store stygge internet, der den seneste tid har ført læsere til Trixyworld:

"Det omvendte af brun"
Jeg tror nok det er blå, men hæng mig ikke op på det.

"Afhængighed næsepilleri"
Altså. Findes det? Jeg ved det ikke, tror mere bloggen hér beskriver de indledende faser forud for en egentlig afhængighed.

"Bakterietal i blodet uden feber"
Altså, hvis du ved, at der er øget bakterietal i blodet, håber jeg så sandelig, at det var din læge der tog prøven. Hvad med at spørge ham?

"Bjørn Borg olfert"
Ja! Gør det! Hver gang du ser et par. Og så husk at søge i billeder, hvis det er den slags du er til...

"Er det mandag?"
Givetvis. I dag er det. Men hvornår spurgte du? 

"Fritte hikker"
Ja. Her er jeg ikke med. Aner ikke, hvad du skal gøre. Prøv at holde den under vand 6-8 minutter, så skulle det gå over.

"Fruentimmer"
Også du? Har I en klub? Og må jeg være med? 

"Hæren udklædning"
Ja, jeg ved godt de ser fjollede ud. Men det hedder altså camouflage - og er meget vigtigt for nationens sikkerhed.

Ingen kommentarer: