mandag den 25. april 2011

Noget med noget i en nøddeskal

Fyn er fin. Jeg elsker fyn. Jeg vil giftes med fyn.

Men jeg er stadig mig. Så efter en påske på fyn kan jeg mest af alt fremvise:

Utallige blå mærker på ben
Ingen mærkbar ændring i kulør, trods sol
En underbo det holder technofest mandag og bagefter klager over larmen op til en fridag
To veninder der er nyslåede singler - men ikke efter eget ønske
Et akavet møde med hende, der overtog de 6000 kr. som forsvandt og aldrig dukkede op igen
Et akavet møde med en handsy taxachauffør, som skal prise sig lykkelig for, jeg var for stiv til at gemme bonen og klage dagen efter!
Et masseslagsmål i en fodboldklub, som jeg slet ikke havde brug for - men heldigvis gemte jeg mig bag en ølhane
Glæden ved at lokke en alkoholiker til at spise, indtil man husker, at de ikke kan tåle for meget mad og således kaster op bagefter

Men jeg har også:

Danset, danset og danset på Boogies og på Andersens Bodega <3
Krammet Rikke, Stine, Pernille, Cil, Katrine og sønneke ( Julius, 4 uger), Britt og sønneke (mr. x på 3 dage), fætter, faster og andet godt fra havet
Spist ost og dessert til frokost
Nået at kysse lidt på den Sunde og Raske Fyr både før og efter han tog til Holland. Hæ.

Og da jeg kom hjem, var det ikke lykkedes dem, som havde forsøgt at bryde ind at komme igennem døren. Dobbelt-hæ i elendige røvhuller. Bare vent til jeg får fingrene i dem..

3 kommentarer:

amarOrama sagde ...

Altså har tyvene forsøgt sig i din Århus-lejlighed. Igen???

Trix sagde ...

Ifuckinggen! Heldigvis holdt hasperne på indersiden af døren dem ude, men helt ærligt?
Tror måske, det er på tide at flytte...

amarOrama sagde ...

Shit ja. Skynd dig væk fra dit væmmelige hood.