torsdag den 17. februar 2011

Usammenhængende bavl

Jeg er i.. Ikke løvbjerg, men den længere til højre. Hvis det ikke giver nogen mening, for fortvivl ej - det kommer intet i dette blogindlæg til at gøre. I promise to make it up to you guys! (Og ja, halvdelen af mit liv foregår pt på engelsk, så bær over med mig, hvis jeg leger trææændy!)

Dage på tur: 4
Antal pludselig tudeanfald: 4. (cirka et om dagen)
Steder jeg har tudet: I sengen i brors lejlighed, random elevator, toilettet i star tour forretningen, toget.
(Men har det - for the record- helt fint med at tude. Det er sundt)

Forsikringspengene er kommet. De skal bruges fornuftigt.
Jeg har købt: ny mobil, ny jakke, wolfordstrømper, masser af baressokaffe og en middag på en lækker restaurant. (Fornuftigt, si?)

Dage til jeg skal se den Sunde og Raske Fyr igen: 80. (Eller noget der føles som 80) (Ihvertfald mindst 8!)
Dage til Rikke kommer og tilbringer heeele weekenden i Århus: 1.
Tid Rikke og jeg faktisk HAR sammen i Århus: -4 timer. (Damn you job og kickboksetræneruddannelse. Ja, gæt, hvem der skal hvad).

Engagement til skolearbejde på en skal fra 1-10: -4
Engagement til shopping af ny trøje, bukser, tørklæde, mac-makeup, computer, neglelak og what not: 100

Følelser indvendigt: Hovedpine, stress, entusiasme, glæde, træthed, sult, savn, forvirring, forvirring, forvirring.

Rain check på sammenhængende tale!

Ingen kommentarer: