onsdag den 23. februar 2011

Her lugter af rosastegt vildsvinekrone...

Og det er mig, der lugter.

Har haft skøøøøn dag. Onsdag. Midt-på-ugen-dag. (Og den dag jeg ville tidligt op og træne. HA!)

Droppede vækkeuret de første tre gange det ringede, stressede med at komme i skole, missede morgenmad, skolen tog ikke dankort = ingen mad. Brugte 7 timer på at lege avis, hvorefter jeg bailede for at nå på job til tiden. Åd deres mad som kompensation for alle dagens måltider.

Nu er jeg hjemme. Har ringet til Sund og Rask Fyr, bare for at sukke forelsket ned i røret, at jeg bare gerne ville høre hans stemme. (Sowwy...)

Og nu sidder jeg tilbage, researchen til i morgen er gjort. Fjæsen er tjekket og voldtaget. Og det eneste der stadig er potentielt problematisk er lugten af smørstegt unghane med brassieret kalveskank, som insisterende hænger ved min hud og mit hår.

Og hvis jeg dropper badet og bare går i seng, hænger det i sengen i morgen.

Men jeg magter ærlig talt ikke at gøre noget ved det pt. Not at all. Jeg er for længe om at gå i bad. Tror bare jeg smører mig en go'nat ma' med nutella og ser aftenshowet færdig. Fedt.

Så undskyld. Det er mig, der lugter.

Ingen kommentarer: