søndag den 13. februar 2011

Rabler det for mig?

Så fik jeg tømt min håndtaske på Sherlock Holmes i nat.

I shit you not.

Det åbnede nogle sluser fra tyveriforsøget i London sub'en, indbruddet, skolen der er lidt for meget, når man er lidt syg med først det ene og så det ander og ikke kan overskue at læse en lektie, skrive en artikel eller møde op til en time.

Så jeg gav mig til at tude. Tuder stadig.

Jeg tør ikke sove alene hjemme i nat, så Chris kommer og passer på mig.

Jeg vil flytte. Jeg vil ikke bo her mere. Jeg kiggede efter en mand under min seng i nat! Jeg sagde 'Gå Væk' ud i mørket, for at skræmme ham først. Selvom den Sunde og Raske Fyr lå ved siden af mig.

Rabler det for mig?

Det er oprigtig talt ikke sjovt mere. Nok nu!

1 kommentar:

amarOrama sagde ...

Man må altså gerne råbe grimme ting i mørket. Og give fuckfinger til vinduet. For HVIS der nu skulle stå en lurer!

Skrid alle tyve og slyngler.