mandag den 21. februar 2011

Prinsessegenet lever

Nå, men mandagen skulle overleves. Desværre med grande nas i mavemusklerne efter ørle-eskapade igår. Av si'r jeg dig! Kunne knap gå til sidst. Blev enig med Rikke om, at det tæller som work out! (jo, det gør!)

Rikke smuttede hjemad efter brunch i byen, jeg er alene i min lejlighed i nat. For første gang i laaaang tid.

Allerede da jeg ved en fejl kom til at sove til middag i eftermiddags, vågnede jeg flere gange af lyde på gangen eller på gaden udenfor med hjertet helt oppe i halsen og en puls på 200, ganske overbevist om, at en ubuden gæst var på vej ind til mig.

Ved højlys dag.
Den er vist ikke meget længere - jeg søger lejlighed i Århus. Du må endelig sige til hvis du kender nogen, som kender nogen. Eller kender nogen, der har hørt om nogen, eller bare har hørt om nogen, der kender nogen?

Bottom line, hvis en af i fremmede mennesker, der slet ikke er fremmede fordi i er med i de detaljer af mit liv, jeg rent faktisk reflekterer over, kender nogen med lejligheder i Århus, så smid en kommentar. Jeg er stadig utrolig fynsk i min bekendtskabskreds og har derfor ikke de store snore at trække i..

MEN. Så sms'er man sammen med Mutter. Om opgaven der blev afleveret i dag. Om dødsdruk i lørdags oven på kyssensygen, hvilket ikke er særlig godkendt hos det mødrende ophav. Og om at være lidt ynkelig over lejlighed og kæresten langt væk og dumme opgaver i skolen...

Jeg fik listet mig uden om at indrømme, at jeg ikke har været ved lægen endnu. Men jeg skal nok ringe i morgen. Det lover jeg. Og få en tid.

Men pludselig ringer mor op. Sms er ikke nok længere, hun bliver nødt til at ringe. For at høre hvilken frisør det var, jeg godt kan lide. Yup, Trix er så pyntesyg at hun SKAL klippes af Majken hver gang. Fordi det er KUN Majken der duer. Sådan er det bare. Men mor har hørt efter, og nu vil hun også prøve Majken. Så hun gi'r sgu lige en tur til os begge, når jeg kommer hjem på min fødselsdag. Fuck, hvor skøøønt!

Så er spørgmålet bare om jeg vil være honningblond som Agnes:


Eller rød som Rihanna:


(Til sammenligning er farven pt. Stryhns den grovhakkede - under skyen)

Mor ved, hvad der er godt. Nu kan jeg bruge aftenen på at lege med hårfantasier, fremfor at være bange og ked - hun forstår at distrahere.

Ingen kommentarer: