søndag den 20. februar 2011

Jubilæum

En hel uge uden banebrydende problematikker, nye panikfremkaldende events eller andre ubehageligheder.

Fucking hurra!

At jeg til gengæld har haft øresønderrivende tømmermænd hele dagen og har ørlet for et godt ord, er straks en anden sag...
Men nu er det lykkes Rikke at fodre mig med pomfritter. (Og vi hentede mad sammen, så ingen skulle stå med fiest-of-shame maden alene.)

Alle forsøg på at lokke den Sunde og Raske Fyr til Århus mislykkedes. Så drak mig fuldstændig sidelæns i hegnet med de skønne mennesker fra arbejdet. Husker ikke helt, hvordan jeg kom hjem. Og Sund og Rask Fyr påpegede at godnatbesked havde været utrolig kort. Men ved eftersyn havde jeg stavet alle fem ord rigtigt - sejt.

Nu mangler jeg bare at forfatte tre artikler til deadline i morgen. Suk.

Ingen kommentarer: