lørdag den 19. februar 2011

Lucky lørdag

Åh, det går godt idag. Mest fordi jeg ikke har præsteret andet end at shoppe. Hurra for mig.

Humøret er højt. Der skal jobbes i aften, coctailes bagefter med RIKKEEEEE og andre dejlige mennesker.

Forsøger indædt at lokke Sund og Rask Fyr til Århus. Ved ikke om han har tid og energi - men håbet er lysegrønt. Hvilket måske er den eneste farve, jeg ikke har shoppet noget i idag? Hurra for ting på tilbud...

Har i øvrigt lige luret en hemmelighed om mig selv idag. Jeg synes jo selv jeg er ret lækker. Man skal ikke tale til mig, hvis jeg lige har fået øje på mig selv i et spejl. Men nogle gange bliver jeg lidt knotten over, at jeg har til både gården og gaden. Lidt på sidebenene, og lidt på siden af sidebenene, ik'?

Men der er tre gode grunde til det:
#1: Ellers ville jeg rende rundt som Britney-klon med bart maveskind og piercing - bare fordi jeg kunne.
#2: Ellers ville jeg droppe alle studier og forsøge mig som danser på fuld tid. Ingen træning, direkte til scenen, ik'?
#3: De andre piger skal også have en chance. Hæ.

Kryds fingre for mig - hvis jeg kommer igennem natten uden problemer, er vi på en hel uge uden ulykker.

Ingen kommentarer: