torsdag den 11. november 2010

Nu ved jeg, julen kommer

Fy, hvor jeg glæder mig til jul i år. Det gør jeg sådan set hvert år, men plejer at gemme julestemningen til december. Kan imidlertidig ikke styre mig i år. At all.

Har besluttet med to fætre, at vi er for store til julegaver. (Læs: Fattige). Vi nøjes fra nu af med at give hinanden gaver, når vi rent faktisk fejrer jul sammen.

Så nu skal jeg bare finde på gaver til mummy, daddy, bro, swigergirl, fa'mor og så.. altså ja.. Ham dér den Sunde og Raske Fyr. (Det aner jeg ikke, hvad jeg skal stille op med?)

MEN. Tror godt vi kan slå fast, at jeg fjolle-glæder mig på den dinglende måde til jul, fordi jeg satser på at være kæreste-julet. Og fordi jeg har kæmpe ferie fra midtdecember og januar ud. Og fordi mine veninder og jeg har lavet en konfektklub på facebook, som skal lave havregrynskugler sammen. Jaii!

Hvad giver man en mand? Som man godt kan lide?

Er det forresten at jinxe 1. års opgaven, at jeg regner at bestå i første forsøg og gå på ferie den 15. december? Vil ikke lave opgaven om, vilikkevilikkevilikke! Er allerede træt af udredende journalistik - 4 dage inde i forløbet.

Ingen kommentarer: