lørdag den 27. november 2010

Blogindlæg nummer 100

Tadaaaa!

Jeg er nået frem til, at jeg bliver nødt til at lave en opsummering af mit år, der endnu ikke er gået.

2010 har FORELØBIG været året, hvor:

Jeg rykkede mit liv op med rod, snot og what not, og flyttede fra Odense til Århus.

Jeg startede på min drømmeuddannelse, efter tre års intensivt ingenting. (Læs: job og druk)

Jeg fik nye venner: Christina, Nanna, Malene, Sara, Christian, Frederik, Vibeke, Maiken, Jakob og Niklas. Jeg har mødt mange andre dejlige mennesker selvfølgelig. Men disse tæller som mine nye venner!

Min Farmor blev syg og dårlig, men klarede skærene. Nu holder vi jul sammen - og jeg giver hende en tur i symfoniorkestret i gave.

Jeg blev forelsket...
Og fik en kæreste.

Jeg rev mit forreste korsbånd i mit højre knæ over.

Jeg aldrig havde penge nok.

Jeg elskede at blogge.

Jeg elskede mit liv.

Ingen kommentarer: